Úvod › Co Vás nejčastěji zajímá
Co Vás nejčastěji zajímá
-
Co zahrnují naše služby a servis?
Naše firma je na trhu již 20let a za tu dobu jsme pochopili, že každý, ať už je to jedinec, rodina, živnostník, či velká mezinárodní korporace, každý potřebuje individuální přístup a především servis, i když zrovna není potřeba řešit něco akutního.
Se všemi klienty nejprve procházíme aktuální stav pojištění majetku a rizik, i jejich plány a požadavky do budoucna, na základě kterých sestavíme nabídku pojištění. Samozřejmostí je vyhledávání a vyjednávání optimálních podmínek v nabídce jednotlivých pojišťoven. Naše služby tedy zahrnují vše od počáteční analýzy, přes optimalizaci pojištění, dlouhodobou správu vašich pojistných smluv a jejich aktualizace, až po součinnost při řešení pojistných událostí.
Naší prioritou je vaše bezpečí a spokojenost.
-
Jak vypadá analýza rizik?
Předmětem analýzy rizik je jejich specifikace v rámci daného oboru podnikání ve vazbě na jeho rizikovost, velikost a skladbu majetku, určení nejčastějších příčin škod, vnitřních i vnějších rizik z hlediska podnikání. Součástí je provedení auditu stávajícího pojištění ve vazbě na rozvoj firmy, dodavatelsko-odběratelské vztahy atd. Po vyhodnocení vstupních parametrů je navržena pojistná strategie u konkrétních pojistitelů, ve které je promítnuto vyjednání odchylných požadavků od standardního produktového zajištění, rozšíření krytí pojistných rizik, případně jsou využity vlastní pojistné produkty. Součástí nové pojistné ochrany jsou i nadstandardní ujednání u pojistitelů, která eliminují výluky z pojištění či rozšiřují rozsah pojistného krytí novými ujednáními.
-
Proč se nerozhodovat jen podle ceny za pojištění?
Je potřeba si uvědomit, že každý pojistný produkt má cenu stanovenou na základě svého rozsahu. I když se jedná o na první pohled stejný typ pojištění, rozsah krytí rizik a výluky se mohou u jednotlivých pojišťoven výrazně lišit. Důležité jsou i vstupní parametry, výše spoluúčasti, limity pojistného plnění, pojistná částka, územní rozsah, zařazení předmětu pojištění do určité kategorie.
Například HAV u vozidla: rozdíl ve výši spoluúčasti, krytí pojistných rizik a výluky, rozsah asistenčních služeb, pojištění na novou nebo obecnou cenu, počet měsíců bezeškodního průběhu se může u jednotlivých pojišťoven lišit, různá doplňková pojištění, četnost plateb (roční/področní), technický stav vozidla – toto vše má vliv na výslednou cenu.
Analogie tohoto případu existuje ve všech typech pojištění.
-
Jak řešíme škodné události?
Naši klienti hlásí škodu naším prostřednictvím. Řešení pojistných událostí není běžnou praxí v rámci poskytovaných služeb pojišťovacími zprostředkovateli. Pro nás je uzavření pojistné smlouvy pouze začátkem v rámci celého komplexu služeb, které klientovi poskytujeme. Předpokladem úspěšné likvidace škody je kvalitně sjednaná pojistná smlouva.
Hlášení škod naším prostřednictvím se předejde chybné textaci, neúplným informacím a dalším chybám v hlášeních, které by mohly způsobit zamítnutí pojistného plnění.
V průběhu celého procesu likvidace škody poskytujeme součinnost klientovi i pojišťovnám a dohlížíme na průběh celého procesu až do ukončení pojistné události.
Naše vyjednávací pozice vůči pojišťovně je výrazně lepší než v případě řešení škody samotným klientem.
-
Zkušenosti v oboru.
V oblasti pojišťovnictví pracujeme od roku 1999. V roce 2005 byla založena samostatná makléřská společnost Exkaso s.r.o.
Jsme univerzální makléřskou společností. Naše portfolio zahrnuje široké spektrum oborů v oblasti průmyslu – stavebnictví, strojírenství, potravinářství, dopravu, distribuci médií, elektrotechnický průmysl, obchod, řemesla a služby, atd.
V oblasti občanského pojištění nabízíme pojištění všeho, co občan potřebuje k životu.
Ročně likvidujeme v průměru 300 pojistných událostí s téměř 100% úspěchem výplaty pojistného plnění.
Dlouhodobě spravujeme stovky firem a společností. Našimi spokojenými klienty jsou však i stovky soukromých občanů.